Skip to main content

penjelajahan utara - 2009

Akhirnya, aku menerima suntikan semangat kejadah untuk apdet blog ni lepas berbulan. Ok. Gambau kt bawah ni gambar yang memang time tu camera bau kedai lagi. Serius. Kena pulak lepas tu aku ada trip ngan bebudak u aku. Memang niat time tu nak aim awek je sambil terkebil-kebil cari setting. hehe.

Trip tu melibatkan 3 buah negeri utara semenanjung malaysia. Walaupon aku orang utara, aku buat muka farid kamil je. Lagipon usha awek ngan membe-membe ni lain feel dia.ha ha. Ah,melalut dah. Papepon gambar awek aku je boleh tengok.




Aku dah cakap. Gambar awek aku je bole tengok.hehe

Comments

  1. aku suka 6 7 8 punya pic..gila lawa

    ReplyDelete
  2. err..cikmun disini..ang pkai kmera apa ni badang?nikon nye DSLR ok x?aku rasa nk rembat itu nikon D3100

    ReplyDelete
  3. eh cik mun.baru perasan komen hang ni.haha.for starter,d3100 will be great for people yang baru nak explore all basic technical and skill photography ni. nanti dah mantap upgrade la. tapi ada banyak lagi choice yang seangkatan dengan model ni. cer research,cer research.. :D

    ReplyDelete
  4. aku dh try research ah..tpi byk org ckp nikon n canon the best utk beginner ni..aku pening kot nk pilih..haha..thanks badang yg xhensem! :D..ngeh3x

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Rindu

Ketika aku bangun dari tidur beralaskan lengan aku yang seksi atas meja, secara tiba-tiba aku panik. Skrin komputer di hadapan aku gelap. Aku hairan. Baru bulan lepas aku tukar mouse. Takkan nak kena tukar mouse pad baru sekali kot. Aku gigit keyboard. tittt...... skrin bercahaya. Ternampak kerja 3d aku yang separuh naik. Hati jadi lega. Tahu takut. Studio masih lagi terang. Aku pandang keliling. Di sebelah kiri nampak Sarip tengah khusyuk main game bowling zombienya tu. Pasal game tu je makan sejam jugak aku berdebat dengan dia. Hal - hal debat ni bukan setakat pasal game je, pasal  makan nasik dan mandi pagi pun boleh jadi debat. Bukan apa, seronok debat dengan Sarip ni. Kalau agak nak kalah aku panggil Pagad. Pagad pun boleh tahan jugak kalau bab-bab membahan sarip ni. Biasa la, usik mengusik.

konvokasi sembilan sepuluh sebelas

lompat!

zomba di dalam (zombie inside)

jangan risau.ini zomba jinak dan tak makan budak.